Bottle And A Gun - Hollywood Undead

Glömt att blogga helt enkelt. Ni får återigen förlåta mig. Har precis gjort muffins alldeles själv och är barnsligt nöjd över det. Gjorde chokladmuffins och några citron. Har inte smakat dem än så de kanske är äckliga. Jag blev dock skadad för jag brände ena knogen.

Haft höstlov och den spenderades med mamma och mormors syskon i Söderhamn. Mormors ena syster Majlis man hade dött så vi var på begravning. Det var en upplevelse för Majlis och han är Jehovas vittnen. Men det var roligt att träffa de syskon som lever. (De var tolv från början men tre stycken har gått bort.) Åkte dit på torsdagen och bodde hos Karin (ena systern) och det var riktigt mysigt för hon är så gullig. På lördagen åkte jag och mamma till Stockholm och senare på kvällen åkte vi hem. Mysig dag med shopping och fika.

Har gjort det till ett mission att se klassiska filmer. Jag menar sådana filmer som man borde ha sett. Till exempel: Sagan om ringen, Dracula, Gudfadern, Titanic. Har sett just dem men ni förstår poängen. Därför ikväll ska jag försöka se Taxi Driver för jag måste se "You're talking to me?" med Robert De Niro.

Aja ska gå med hundarna nu och sen våga äta muffinsarna. Ni får bild från när jag åkte tåg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0