Yours To Hold - Skillet

Idag har varit en sån dag när jag inte har gjort något. Faktiskt riktigt skönt om jag ska vara ärlig. Gick med hundarna innan och började tänka på en grej. Man kan störa sig på en grej som någon gör och sen upptäcker man att man själv gör det. Jag avskyr vissa miner som min farmor gör och jag gör precis likadant. Hemskt faktiskt. För om man själv stör sig på det börjar man undra hur någon kan umgås med en om man är konstig. En av dem besvärligaste känslorna som finns.

Jag ska vara ärlig och erkänna att jag har inte tänkt så mycket på Jonte som jag trodde men idag började jag fundera på honom och blev riktigt ledsen. Alla vet att djur inte lever så länge men man är aldrig riktigt förberedd på vad som kan hända. Livet passerar en rätt fort. Det går bara fortare och fortare och jag är rädd att svisch så har tiden gått och mitt liv är förbi. Det känns så. Känner att jag måste börja utnyttja tiden bättre.

Nu ska jag försöka hitta en bara film och sedan sova. Ska upp tidigt för jag och Elina ska gymma. Ni får bild på Emil när han sov igår natt :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0