The Last Night - Skillet

Idag har jag faktiskt varit duktig och gjort nästan klart min religion uppsats. Sen gav jag upp och spelade badminton med Nora och Elin i min trädgård. Hade bikini och shorts för jag vill verkligen bli brun. Det gick inte så bra för oss så efter en stund gav vi upp och solade istället. Vi käkade glass och solade mer. Totalt spenderade vi fyra härliga timmar i solen! Så nu är jag röd igen men det gör inte så mycket.

Imorgon är det orientering i skolan och jag har bestämt mig för att "råka" glömma idrottskläderna. Orkar inte för det är så tråkigt.

Har precis sett tv med mamma och ska nu göra mig i ordning och sen sova. Får lite sovmorgon imorgon för jag åker in med Nora och Elin. Riktigt härligt med en extra halvtimme!

Hehe ni får bild på (vad ska man säga) texten på min nya favorit låt. Titeln är rubriken :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0