The Howling - Within Temptation

Idag har jag, mamma och pappa varit i stan på (var beredda på en omg:ighet) en raggarträff. Folk med gamla bilar samlades och åkte sen runt stan med dem och visade upp dem. Vi åkte med den ena chevan och jag miniskämdes samtidigt som jag var lite stolt över den. Den är fin men den måste überlackeras. Det var kul ändå och efter det åkte vi hem till en av gubbarna och fikade. Jag var så smart så jag satte mig med solen i ansiktet så att jag samtidigt kunde sola. Så nu är jag röd i ansiktet och i urringningen och känner mig lite som en kokt kräfta.

När jag på kvällen gick med hundarna blev jag lite förbannad. Det låg en (cirka 20-25 cm utan svans!) stor jävla råtta på vägen. Den var död men ändå, jag fick lite panik och typ sprang förbi den. Så äckligt och det är i sådana stunder jag blir väldigt trött på att bo på landet och se sånt. Usch.

Skola imorgon och jag är inte så pigg på det. Är tacksam över att det är onsdag då jag slutar klockan 11 och mamma ska hämta mig.

Ni får bild på Emil när han låg och sov på kudden :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0