Tell Me Everything - Just Surrender

Haha nu är jag nöjd för Sverige gick till final! Vi kanske har en chans på lördag. Åhh jag är lycklig över det. Hade jag varit kille hade jag varit en riktig schlagerbög haha (inget illa med det tvärtom).

Har utedag imorgon men min kära mor låter mig stanna hemma. Love her. Ska nog sola och jobba på min bränna. Egentligen låter det knäppt att "jobba" på sin bränna när man bara ligger ner hehe.

Idag hade vi orientering på idrotten. Som ni märker så lever jag. Men läraren blev nog lite trött på mig och Elina för vi lyckades övertala honom att vi skulle springa med Ebba som hade koll. Jag försökte verkligen förstå kartan. Men nej, det går inte. Har fel på mig när det kommer till det.

När jag kom hem från skolan åt jag, kollade på tv, dammsög och gick med hundarna. Mötte Victor på vägen tillbaka och den här gången mobbade jag honom. Hehe men jag hade panik för jag hade bara en kvart på mig innan Eurovision började så fick skynda på hundarna. Stackarna. Meeen de överlever.

Nej ska nu fortsätta se tv och sen gå och lägga mig. Ni får en gammal bild som jag redan lagt upp en gång på bebisen (Emil) :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0