Standing Still - Roman Lob

Titeln är Tysklands bidrag som jag är kär i. Killen har glittrande ögon och är snygg fast han inte ens är min typ hehe.

Sitter just nu ute och blir uppäten av myggen. Jag har precis sprungit och är varm och det är alldeles för varmt inomhus.

Dagen har jag spenderat hemma för vi skulle ju ha den värdelösa utedagen. Med min pollenallergi och kyrkfobi är det ingen mening. För att vi skulle vara i botaniska trädgården och sen lyssna på vår lärare när hon babblar om en kyrka. Nej tack, jag klarar mig utmärkt hemma istället. Solade i nästan tre timmar och är nu röd. Men det gör inget.

Nej ska gå in och duscha för mina ben är snart uppätna. Ni får en bild på hundarna som jag tog nyss :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0