Rock N' Roll (Will Take You To The Mountain) - Skrillex ft Captain Ahab

Det har varit en mycket mysig dag idag ändå fast den började segt. Kunde inte sova och somnade vid två i natt. Dessutom hade jag franska nationella direkt på morgonen och jag känner mig väldigt osäker på om jag får E faktiskt. Men, men historian bättrade på mitt humör för jag älskar vår lärare. Finns nog ingen sötare gubbe! Efter historian käkade vi och sedan gick jag, Elina och Ebba hem till henne för de hade inget språk. Tyvärr hade Allmira det så vi var utan henne.

När vi kom hem till henne la vi oss och solade i nästan en timme. Då skulle Ebba ha lektion så då drog jag och Elina till stan och kollade på H&M. Köpte ett par shorts för 100 kronor. Nice! Elina skulle till tandläkaren vid tre så jag följde med henne dit och struntade i tvåbussen. Det var kul för jag kände mig lite som hennes mamma. Visste inte att hon tyckte det var så obehagligt att vara där. Hon har sagt det men jag har aldrig reflekterat över det. Själv älskar jag att vara hos tandläkaren hehe.

När jag kom hem klippte jag gräset, käkade, diskade, gick med hundarna och sen sprang jag två kilometer. Jag känner mig stolt för jag stannade inte någon gång. Vill verkligen gå ner lite till stranden (skulle säga sommaren men det är ju det nu). Känner att det blev ett väldigt långt inlägg men ibland måste man få ur sig allt. Ni får bild som var så himla söt :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0