Popular - Eric Saade

Hade faktiskt fel i mitt förra inlägg för vi fick arton 12or! Helt amazing. Jag var så uppspelt så jag somnade inte förrän vid fem inatt.

I alla fall idag skulle jag vara nyttig tänkte jag för jag åt ostbågar och drack läsk igår men det sket sig för jag har ätit tårta idag men det är ju ändå mors dag och dessutom åt jag sallad till middag. Har precis varit ute och sprungit och jag måste säga att min kondition har blivit bättre på bara en vecka. Det är sant. Är så sjukt varm så jag sitter ute och försöker kyla ner mig innan jag ska duscha. Har hört att annars blir man varm direkt igen efter man har det.

Har lite panik för jag har den där redovisningsgrejen imorgon på historian och ehh jag har inte ens börjat. Woopsie! Men jag tror faktiskt det löser sig för man kan alltid improvisera. Har dessutom håla imorgon så det ordnar jag.

Nej gott folk jag ska fixa mig nu. Ni får en bild som jag hittade på facebook. Det är vår kära Eric Saade och hans äckel wannabe :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0