När Jag Blundar - Pernilla Karlsson

Idag hade vi matte nationella och det gick sådär. Blir uppriktigt sagt väldigt glad bara jag får E. Det positiva var att vi hade inga lektioner innan eller efter. Efter sista provet gick jag, Elina och Ebba på stan. Elina hittade en tröja som jag kanske ska köpa imorgon. Får se om jag är snål hehe. Vi skulle sprungit men det var så varmt så att vi struntade i det.

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Käkade, såg på tv, somnade, gick med hundarna och sedan såg jag Eurovision Song Contest. Äntligen, har längtat efter det. Det var första semifinalen tyvärr var inte Sverige med men det är vi på torsdag. Alla mina favoriter gick vidare. Vilket var (om jag kommer ihåg rätt) Cypern, Island, Ungern, Ryssland, Rumänien och Irland. Måste säga att jag gillade Finlands bidrag väldigt mycket. Brukar inte gilla svenska låtar men det var något med den så därför blir den rubriken idag.

Ska nog sova nu för jag har franska nationella imorgon. Det är läsförståelsen dessutom och de brukar vara svåra. Hehe men ni får bild som jag tycker är rätt söt :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0