Love How It Hurts - Scouting For Girls

Trodde att gårdagen skulle vara jobbigare än vad den var. Tror att jag har börjar gå vidare lite. Vet inte om det är positivt eller negativt. Men det var mysig dag ändå. Jag och Elina hade lite saker att fixa i Slite så vi åkte dit och så hade vi lite dötid vilket innebar att vi satte oss i Konsum och käkade godis.

Har insett en sak idag. Det spelar ingen roll hur gammal jag är jag behöver alltid min mamma och hon har nästan alltid rätt. Skulle hitta plåster innan till mina blåsor på fötterna (aj!) och hittade bara gula barnplåster. Så när hon kom hem tog hon fram riktiga plåster och plåstrade på. Konstig grej att bli sentimental över men det har en djupare innebörd.

Ni får några söta bilder jag hittade häromdagen :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0