Into The Nothing - Breaking Benjamin

Tycker synd om mig själv för jag har ont i mitt huvud. Suck. Men det löser sig för jag dricker massa vatten så det ska gå över.

Har klippt gräset och varit en duktigt tjej och skulle plugga men jag blev bara förbannad på matten så var tvungen att sluta. När jag inte kan något som jag anser vara lätt blir jag väldigt lättirriterad och kan lätt få utbrott. Det är inte bra jag vet men jag vet inte hur jag ska bli av med det. Gjorde dock klart min religion grej så det var skönt att bli av med.

Imorgon är det nationella prov i matte. Känns riktigt besvärligt. Finns inget annat ord. Men det positiva är att efter det ska jag och Elina springa en runda för vi måste ändå vänta på bussen i nästan två timmar.

Nej kände att detta blev ett klaginlägg men ni får skylla er själva som läser min blogg hehe. Ni får bild på Sussi och Robin när dem var ute med mig och pluggade :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0