I'll Be Here - Just Surrender

Idag gick jag och Elina till hamnen och käkade årets första glass. Så jävla gott säger jag bara. Tog choklad och hallon som passade riktigt bra ihop måste jag säga.

Har allmänt inte gjort något sen. Gick med hundarna och efter det såg jag inför Eurovision Song Contest. Tysklands bidrag är bra. Lite mysig att lyssna på.

Just nu har jag målat tånaglarna rosa så väntar på att det ska torka. Har ingen färg på fingrarna för jag vill inte för imorgon är det min svartklädda dag. Då är det exakt fyra år sedan en tjej i min klass gick bort i cancer. Två dagar senare gick även min morfar bort. Det var en jobbig period i mitt liv. Så för att hedra/minna dem ska jag ha tröjan jag hade på hennes begravning imorgon. Den har jag annars aldrig på mig för det känns så fel. Det är underligt jag vet men det är svårt att beskriva.

Ni får bild på mig som Elina tog (har tagit den från hennes blogg) när jag käkade glass haha :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0