If Everyone Cared - Nickelback

Idag har varit en riktig trött dag för mig. När jag åkte bussen till skolan var jag tyst hela vägen för jag orkade inte prata. Helt otroligt för jag är känd för jag pratar mycket. När jag kom till skolan var det prov. Det första gick bra men hörförståelsen var riktigt svår tycker jag. Tror inte jag får så bra på den men samtidigt gjorde jag mitt bästa. Fick veta igår att på mitt muntliga på franskan fick jag F plus. Hur kan man få F plus? Kunde jag inte fått E minus istället? Men likadant där så gjorde jag mitt bästa så där kan jag verkligen inte vara besviken.

Som ni vet slutar jag i vanliga fall elva på onsdagar så när nästan hela klassen hade språk så slutade jag efter provet för mitt språk är vanligtvis på morgonen då vi hade provet. Sweet. Pappa hämtade mig och när jag kom hem vid tolv la jag mig framför tvn och halvsov. Somnade sen några timmar senare i två timmar och kan säga att det behövde jag verkligen.

Nu ska jag vara som en pensionär och faktiskt se tv och antagligen somna. Ni får bilder på olika tatueringar jag hittade på en ny app :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0