I Hate Everything About You - Three Days Grace

Ni behöver inte läsa för jag är så jävla trött. Vem faaan vill frivilligt bo på landet mitt ute i ingenstans där inga bussar går och det inte bor någon? Svar: Jo idioter. Är så jävla frustrerad över att bo mitt i ingenstans. Där man ser döda råttor på vägarna och man kommer ingenstans. Helvete jag vill bo i stan så man kan vara social utan att det behövs skjuts och sånt jävla tjafs. Ahhhh jag blir fan galen. Ska aldrig låta mina barn växa upp på landet för det är inte alls charmigt eller kul utan det är bara överjävligt!


Kommentarer
Postat av: Victor Andersson

Hörrö!!!!!!!! Du ska inte klaga, de är i Bäl allt hända!! Korsningsträff är ju roligt! ;)

2012-05-04 @ 22:06:44
Postat av: Molly

Haha men om det ska hända nåt mer nåste man ju till stan :p

2012-05-06 @ 11:36:43
URL: http://mollysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0