Dj Got Us Fallin' In Love - Usher feat. Pitbull

Jag älskar onsdagar. Har som sagt franska och historia och jag gillar verkligen historian. Mamma hämtade mig som hon lovat och vi åkte och käkade på Max. Efter det åkte vi hem och hämtade Emil som vi sen lämnade på ryckning. Medan han var där åkte vi och köpte planteringsjord och när vi kom hem var jag så smart att jag satte mig ute med ryggen mot solen och kammade Sussi. Hade sololja på mig och efter jag kammat klart henne så solade jag. Vilket totalt blev två timmar solande men det var mellan halv tre och halv fem så solen är inte lika stark men jag har ändå knallröda kinder.

Gick senare med hundarna tillsammans med Elin och efter det mötte vi Victor och vi stod och snackade rätt länge. De mobbade mig lite men det är okej. När jag kom hem fixade jag låtar på mobilen vilket var riktigt skönt att ha gjort. Jag har nu duschat och mamma bytte mina lakan och jag tror på riktigt att det är den bästa känslan i världen. Att vara nyduschad i rena lakan.

Ska nu lyssna på musik har knappt gjort det idag :)
.


Kommentarer
Postat av: emmy

Heeej, kolla gärna in min blogg, haha :D

2012-05-03 @ 21:55:21
URL: http://justemmys.blogg.se/
Postat av: Molly

Hihi det ska jag! :)

2012-05-06 @ 11:38:24
URL: http://mollysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0