Crawl - Breaking Benjamin

Känner hur tröttheten växer för jag tog en allergitablett innan och blir alltid astrött av dem vilket är skönt för då kan jag sova. Somnade inte förrän vid två inatt för jag hade sovit från halv ett på natten till halv två på dagen igår. Vet inte hur man lyckas med det.

Idag gjorde vi inte mycket i skolan men Allmira lyste upp dagen för hon hade tagit med muffins. Helt underbart goda måste jag säga. Fick gå tidigare från historian så jag hann med två bussen och det behövde jag verkligen. När jag kom hem spelade jag mitt älskade Sims och sen käkade jag, spelade, gick med hundarna och sen såg jag tv. Det var ett program med en familj med femton barn. Femton barn! Är lite überchockad över det. Förstår inte hur man orkar med så många.

Får sovmorgon imorgon så vid åtta åker jag med grannen till skolan. Ska bli så skönt att sova en timme extra plus att jag kommer nog somna strax tror jag så jag säger godnatt. Ni får bild på muffinsen :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0