Bullet - Hollywood Undead

Jag vet att jag inte skev igår men kände ingen inspiration. Hade tröstätning på fredagskvällen. Åt en halv choklad och en liter cola. Kan säga att det typ räddade mig lite.

Igår åkte pappa och runt i hans älskade bil i flera timmar det var rätt kul faktiskt och vi hade hundarna med oss. På kvällen åt och drack jag upp det som var kvar av min choklad och cola. Därför hade jag dåligt samvete idag och sprang lite. Det blev bara 2 kilometer men det kändes riktigt bra och jag stannade inte nån gång så det var framsteg.

Har faktiskt inte gråtit så mycket. Bara när jag börjar tänka på honom. Till exempel när jag diskade hans matskål eller såg hans koppel. Jag tror ändå att det blir lättare med tiden. Jag vet att han har det bättre nu.

Ska nu lyssna på musik och sedan sova. Ni får bilder från igår :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0