Better Than Drugs - Skillet

Idag började dagen med att jag försov mig så hade endast en halvtimme att göra mig iordning. Men jag hann så jag och Elina tog bussen till stan och skulle gymma. När vi väl kom dit så var det stängt. Det var rätt störigt men vi åkte tillsammans med nån snubbe till p18 och sprang på det spåret. Jag sprang endast två kilometer men Elina var duktig och sprang tre.

Efter det satte vi oss och käkade och gjorde oss iordning. Vi var duktiga och hade med oss mat så vi inte skulle käka på McDonalds. Så jag har varit ekonomisk med tanke på att det inte kostade att gymma och att käka. När vi var klara gick vi lite på stan och kollade. Jag köpte ett linne, bikini och nagellack. Bara nödvändiga saker hehe.

Jag kom hem och latade mig, gick med hundarna, duschade, käkade och sedan hämtade jag Tino (grannarnas hund). Tog en promenad med honom och gick hem till oss med honom. Grannarna och mina föräldrar var iväg så snodde honom ett tag.

Nu ska jag nog försöka se en film. Ni får bild på Elina, en bild på mig själv bjuder jag på och en bild på Tino :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0