Angels Of Clarity - Dead by April

Säger ju att allting löser sig för mig och det gör det. Skulle ha redovisning idag men hade inte det. Kunde dessutom gå tidigare för vi skulle arbeta själva så hann med tvåbussen.

Är så sjukt trött på vissa killar. Varför måste dem vara så tävlingsinriktade? Det är inte ens kul. Vi hade brännboll idag och varenda en tog det runda racket och missade. Varför inser man inte att det är 1 % att man träffar på det? Blir så arg när de vrålar och skriker för minsta lilla. Okej nu har jag klagat av mig.

När jag kom hem såg jag på tv, gjorde tvätten, åt middag, somnade i två timmar, vaknade och gick med hundarna.

Slog i min ringtå innan så ni får en bild som representerar hur jag kände mig. Vrålade allt vad jag hade typ och trodde jag hade brutit den. Haha :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0