What Makes You Beautiful - One Direction

Alla som känner mig var redo på en chock. Jag har varit och sprungit! Kände när jag vaknade att jag behövde röra på mig och bestämde mig för det. Känner mig sjukt duktig.

Har äntligen fått lite redig mat. Som no vet gör mamma och pappa i ordning köket så vi lever på mikromat men idag var pappa och jag hos grannen och käka. Härligt kan jag säga.

Har sett fler avsnitt av Game of Thrones och det är en riktigt bra serie. Rekommenderar den verkligen. Lite sagan om ringen blandat med Arthur filmen. Bra kombination.

Imorgon skola. Kommer jag orka? Svar: nej. Jag kommer och dö! Men jag ska försöka klara det hehe. Får sova på håltimmen.

Glömde skriva inlägg igår men jag var lite upprörd över melodifestivalen faktiskt. Som den tönt jag är. Förstår inte hur folk röstar. Är det jag som har dålig musiksmak eller Sverige? Hur kunde inte Sean Banan gå vidare? Snyft faktiskt. Men men, alla tycker ju olika. Fast ska jag vara ärlig så låste jag in mig och grät lite när Torsten Flinck gick till final för jag avskyr verkligen den låten. Vinner han kommer jag på riktigt sluta se melodifestivalen. Det säger jag nästan varje år men nu är det sant.

Nej ska försöka vila och förhoppningsvis somna strax :)

Bild på Emil och Tino :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0