Sell Your Soul - Hollywood Undead

Skrev innan på datan men det försvann vilket var lite drygt. Men jag får skriva om helt enkelt.

Uppdatering:
I lördags blev det som jag trodde, tråkigt. Eller det var okej men jag kände att jag var inte på humör för att fira någon så jag var där och käkade sen gick jag hem. Pappa hade tagit fel på tiden så vi trodde det började sju men det började sex så jag hann inte gå med hundarna innan för vi fick stressa. Men när jag kom hem gick jag och Elin med dem.

Igår hände ingenting förutom att jag skulle plugga men det slutade med att jag kollade på American Dad istället. Vilket betydde att idag fick jag überplugga. Det är en uppsats på samhällskunskapen som ska vara inlämnad imorgon. Men när jag är klar går jag in på facebook och läser då på klasschatten att uppsatsen ska vara klar nästa vecka. Nästa vecka! Då kunde jag lika gärna ha gjort svenskan istället. Vi ska ha nationella prov på torsdag, det muntliga. Men det går nog bra tror jag.

Har precis käkat lite yoghurt för jag blev småhungrig. Spelar Rumble också. Är beroende av det.

Ni får bild på något jag hittade för ett tag sen. Jag har ingen aning om det kommer från någon film eller nåt sånt. Det kom upp när jag sökte på Spartacus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0