Running Up That Hill - Placebo

Känner mig riktigt duktig för jag har sprungit idag! Det ni det var jobbigt. Men det lönar sig väl hoppas jag. Innan det kammade jag Emil och Robin. Tackar mamma för hon köpte balsam till dem som vi hade på dem sist de fick duscha så de hade nästan inga tovor. Halleluja!

Har annars latat mig hela dagen. Just nu skriver jag med Emelie som jag inte har snackat med på ett halvår minst och inte träffat på tre år. Hemskt. Men men är social nu så.

Imorgon skola orkar egentligen inte men hoppas jag hinner ta två bussen som jag gjorde förra veckan.

Nej jag och Sussi ska sova nu för hon kommer antagligen väcka mig inatt. Ni får en bild som jag tycker är askul hehe
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0