Running In The Rain - Hinder

Jag vet att versen är lite (mycket) emo men igentligen är den inte det om man lyssnar på refrängen.

Cyklade precis hem från Nora och Elin. Vi har sett de sista två avsnitten av Spartacus: Vengeance. Det var spännande, lyckligt, roligt och väldigt, väldigt sorgligt. Vi skrattade men sen grät vi alla tre rätt mycket. Jag blev faktiskt besviken över slutet. När man läser om den riktiga Spartacus så stämmer allting i slutet men de har lagt till en del som var riktig sorgligt. Jag kan inte släppa det. Man måste se serien för att förstå och känna.

Nej ska sluta vara en tönt. Skulle springa idag tänkte jag men när jag kollade ut och såg att det snöa så struntade jag i det. Vill inte bli sjuk och orkar inte om det är dåligt väder.

Imorgon blir det att vara ännu mer tönt och spela Sims. Har inte gjort det på länge känns det som även om jag spelade lite kort igår.

Ska lyssna på musik och deppa över Spartacus haha så ni får bild på Lucretia (spelad av Lucy Lawless) som är bad guy men jag älskar henne ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0