Rebirthing - Skillet

Jag är riktigt glad! Min redovisning gick jättebra. Jag vet inte vad jag fick för betyg men det känns riktigt bra att jag pratade inför halva klassen. Självförtroendet fick sig ett lyft.

Jag och Elina hann med 2-bussen och nu dröjer det aslänge innan vi kommer ses då hon åker till USA på söndag. Snyft. När jag kom hem gick jag och la mig för jag frös och somnade från tre till halv sex. Tror att jag var nervös innan så när det släppte somnade jag. Sen när jag och mamma tittade på tv somnade jag i soffan så sov från elva och sen hela natten. Hel sjukt men bra.

I och med nationella igår så var jag ledig idag. Välbehövligt. Har töntat mig med Sims och tv men har ändå gått med hundarna tre gånger. Nu har pappa och jag precis sett någon mysko film med Jennifer Garner i huvudrollen.

Ni får bild på mig och Allmira från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0