Our Solemn Hour - Within Temptation

Förlåt att jag inte skrev inlägg igår men jag orkade inte för jag var typ död.

Såg Spartacus igår och kan säga att det var hur spännande som helst! Hatade man Ashur innan är det inget jämförelse med nu. Det var omg:igt nästan hela tiden. Det är därför nästan ansträngande att kolla på det.

Idag hade jag sovmorgon så kunde ta halv tio bussen in. Vi hade idrottsprov (teoretiskt) och jag tror det gick helt okej. Sen hade vi historia och då skulle vi lyssna på redovisningar och jag frågade Tryggve om jag kunde få sluta lite tidigare vilket jag fick. Precis när alla redovisningar var klara kunde jag gå för då skulle vi ändå arbeta själva. Vilket betydde att jag fick springa lite till bussen men jag hann. Skönt att slippa vänta på den. Grejen är att det går bara två bussar hem den ena går 13.55 och den andra 15.35 och jag slutar 14.05 på måndagar bara för jag inte har språk som alla andra. Förra året var det likadant men då var det så på tisdagar också. Då slutade jag 13.50. Jävla franska. Hade jag vetat det innan hade jag valt italienska istället.

Mamma och jag fikade hos grannarna och sen åkte vi och handlade. Christina (grannen) frågade om vi skulle gå på tamtgympan så det gjorde vi sen på kvällen och jag känner mig riktigt duktig. Svettades som ett äckel. Lite pinsamt att jag som är yngst tycker det är lika jobbigt men det är ju därför jag gör det. Jag som hade tänkt börja vara med på det varje måndag blev lite besviken när det visade sig att det var sista gången idag. Typiskt. Efter det gick jag och Nora med barnen.

När jag kom hem duschade jag som var väldigt välbehövligt och bytte lakan. Finns det en bättre känsla en det på riktigt? Sedan var jag tvungen att käka en fralla för jag blev überhungrig. Är nu nerbäddad och ska nog faktiskt sova fast det är tidigt. Världen är chockad över det faktumet för jag brukar alltid vara klarvaken nu men det är jobbigt med tantgympa.

Hehe ska dissa nu. Ni får en bild som jag hittade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0