Obsession - Sky Ferreira

Måste säga att dagen har varit lite små seg. Men rolig när vi slutade för då drog jag och Ebba hem till henne. På väg dit höll vi på att bli påkörda. Jag skjutsade henne på cykeln och så kom det en bil som inte jag såg men Ebba såg den. Men det enda ljudet hon fick fram var nåt gorillaljud och då såg jag den och skrek. Vi var tvungna att stanna för vi började asgarva. Trodde på riktigt att jag skulle kissa på mig. Åkte sen hem med 14.00 bussen och vilade när jag kom hem för jag somnade nästan på bussen.

Senare åkte jag, Elina och Allmira bussen in till stan igen och tillsammans med Ebba käkade vi på Etage. Det var riktigt mysigt. Vi åt nånting med kyckling. Mumsigt. Vi satt där rätt länge, från sju till nio. Ebba skulle bli hämtad men vi andra åkte med min pappa som hämtade oss.

När jag kom hem blev jag überttrött så jag tog bort sminket och bytte kläder. Blev akuttörstig och fyllde en vattenflaska. Tog 20 minuter att dricka en liter vatten. Kände mig lite duktig faktiskt.

Nu ser jag på Fired Up men är så sjukt trött att kg funderar på att sova men orkar inte. Inte lat eller så nejdå. Hehe.

Ni får lite bilder från ikväll :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0