My Destiny - Leaves' Eyes

Oh.. My.. God..!!! Har precis sett klart de två sista avsnitterna i säsong ett av Game of Thrones. Trodde jag skulle dö! Grät mig igenom båda två. Så sjukt sorgligt/ hemskt. För att inte spoila om någon ser på det så kan jag bara säga att jag hatar den inavlade lilla äckliga bajskorven! Åhh är så arg på honom. Måste vänta till april innan säsong två börja komma ut. Inte så länge men ska vänta några veckor så jag har fler avsnitt att se. Lite smart är jag allt hehe.

Meen jag ska vara lite glad också. Idag när jag vaknade hade jag ont i huvudet och kände mig inte bra. Gick ner till mamma och jag hade bara en lektion idag så då tyckte hon att sig kunde lika gärna vara hemma och vila.

Kollade runt på instagram idag och hittade den här som säger allt :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0