Man Down - Walk Off The Earth

Jag ska vara riktigt ärlig. Jag älskar denna låten i deras version! Den är betydligt bättre. Lyssnar på den just nu. Man kan inte låta bli.

Idag gjorde jag svenskan och känner mig riktigt nöjd över det. Gjorde vad jag ska prata om och ska fixa powerpoint imorgon för jag orkade faktiskt inte. Så ska gå igenom vilka bilder jag ska ha och så.

Betydligt lättare att skriva på iPhonen nu. I lördags när jag vaknade upptäckte jag att jag hade brytit ena tumnageln så det var bara att klippa och fila ner den och då fick jag göra det på den andra också. Så jag kan skriva med dem nu. Har skrivit med pekfingret innan.

Har precis smörjt in fossingarna så ska försöka bli trött.

Ni får en jättefin bild på Ebba. När jag såg den omg:ade jag lite grann så därför bjuder jag på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0