Losing You (Alternative Version) - Dead by April

Hör den i denna versionen. Är riktigt bra faktiskt. (Den är bra annars också)

Gymmat idag med Elina. Pinsamt nog är det bara tredje gången jag nånsin gymmat i mitt liv men kände att jag verkligen behövde det. Har tänkt gå på tantgympa på måndag. Ska börja röra lite på mig. Vi tränade ben och mage och känner redan träningsvärk i magen, benen och i rumpan. Så muskler here I come!

Hemma hos Elina skrev vi klart vårt historia arbete och det kändes riktigt skönt att ha det avklarat. När jag skulle bli hämtad hade mamma och pappa blandat ihop Elina med Ebba så de var i stan och tänkte hämta mig efter dem hade handlat. Men det löste sig. Visade Elina trailer på Spartacus blood and sand och jag tror jag har lyckats övertala henne att se ett avsnitt någon gång iallafall.

Blir kort inlägg för jag är fruktansvärt trött. Höll på och somna framför teven.

Ni får bild från idag på oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0