Lights Out - Hollywood Undead

Känner mig duktig idag. I skolan medan jag väntade på bussen gjorde jag matteläxan och skulle läsa engelskan men upptäckte att jag var klar så långt man skulle läst. Sedan gick jag och flina till bussen efter hon hade slutat. Vi har ju språk olika tider. Min franska börjar åtta och sedan har vi historia. Men de andra i klassen har sovmorgon och har sitt språk efter historian. Lite drygt för det är bara vi tre i klassen som har språk direkt. Jävla franska. Men ibland är det skönt när mamma hämtar mig vid elva när jag slutat.

Jag sa ju att jag skulle springa idag. Det gjorde jag inte för det var jättekallt och jag ville inte bli sjuk så istället gick jag med barnen när jag kom hem. Det är ändå motion. Duschade, käkade och gick med barnen. Sen gick jag hem till Nora och Elin. Slingade Noras hår. Stackars henne. När hon skulle ta av den där mössan gick det inte. Den hade überfastnat i håret. Men efter tio minuter av slit och jobb fick Elin och jag bort den. Mamma sa senare att hade vi sköljt av håret först hade vi aldrig fått av den. Men medan hon grejade håret fixade jag naglarna. Det blev guldigt (asfint om jag får säga det själv).

Nu har jag druckit ett glas mjölk och smörjt in fötterna. Det blir jag väldigt avslappnad och trött av. Skönt. Ska bli väckt imorgon då jag fyller år! (Det betyder att ni måste gratta mig.)

Nu ska jag försöka lägga undan min förväntan och försöka sova. Inte svårt när man hör Sussi andas bredvid mig. Hon kan verkligen andas högt men det är mysigt. Haha hon svek mig nu och gick men nevermind. Ni får en bild på Nora innan vi upptäckte att den satt fast :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0