Levels - Avicii

Det är något fel på mig för jag har inte skrivit på några dagar. Förlåt. Meeen det var så att jag glömde lite och så hände det inte så mycket heller.

I torsdags hade vi matteprov och litet samprov. Matteprovet känns som det gick bra men jag vet inte. Samprovet kunde man bara få högst C på och med lite småfusk fick jag E iallafall. Kunde ingenting.

Jag, Allmira och Elina drog ut igår. Vi hade riktigt kul. Jag hade det iallafall. Försökte lära mig namnen på alla men det gick sådär men kul var det. Hela kvällen hade jag koll på min dricka och iPhone. Lämnade dem inte någon gång men tro inte på fan att när jag ska ta på mig mina skor så håller jag i mobilen och stöter till vattenskålen (de hade två rottweiler som var jättegulliga) så jag blir blöt på hela handen. Mitt hjärta stannande. IPhonen blev blöt! Först kunde jag inte låsa den men efter en kvart gick det och nu funkar den som vanligt. Phew!!

Har varit vaken minst en timme och har varit så jävla törstig. Helt sjukt kunde inte svälja. Gick upp och hämtade vattenflaska och nu ska jag förhoppningsvis kunna sova en eller två timmar till. Min granne fyller år ikväll och jag känner nästan ingen som är på hans fest. Ingen i min ålder iallafall. Drygt men jag kommer nog gå rätt tidigt.

Ni får bild på mig och det ser ut som jag har retuscherat den men det har jag inte. Elina som sminkade mig när vi var hos Allmira och gjorde oss iordning :)
.


Kommentarer
Postat av: Elina

Snygg brud!

2012-03-25 @ 03:01:18
URL: http://elinaaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0