If I Die Young - Sam Tsui

Låten är en jättefin sång som jag hörde tillsammans med en Andy Whitfield video. Kan säga att mina ögon var inte torra länge. (Fast det var länge sen jag såg den). Är en cover på The Perry Bands låt.

Idag var det premiär i Sverige på Spartacus: Vengeance! Hoppas någon såg det. Jag har redan sett de första avsnitterna men såg det ändå. Lite awkward var att mamma och pappa också såg på det. Fast de missade första halvtimmen vilket var bra för då såg de inga sexscener för det hade varit väldigt nytigt att se med dem. Men som vanligt var det spännande att se på. Men jag måste säga att jag saknar Andy Whitfield som Spartacus. Även om Liam McIntyre gör ett jättebra jobb som honom är det ändå inte riktigt samma sak utan Andy. Jävla cancer som tog livet av en av de bästa skådespelarna genom tiderna.

Vet inte hur man länkar på bloggen MEN jag tycker verkligen att ni ska kolla upp en video på youtube.
Sök på: Spartacus vs Crixus full fight
Då får man upp en av de bästa mellan Spartacus och Crixus vilket jag tycker är riktigt häftigt. Längtar tills imorgon när jag kan se nästa avsnitt!

Nej gott folk jag ska faktiskt lyssna på musik och vila för jag har sjukt mycket träningsvärk. Kan typ inte resa mig upp hehe. Men det är bra får jag behöver det.

Ni får lite på bilder på Andy som Spartacus :)


Kommentarer
Postat av: Elina Östman

så mitt lilla pass gav träningsvärk?! :D

2012-03-04 @ 14:06:37
URL: http://elinaaostman.blogg.se/
Postat av: Molly

Som faan xD

2012-03-04 @ 23:43:14
URL: http://mollysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0