Holly (Would You Turn Me On?) - All Time Low

Idag har jag varit duktig och gjort klart svenska grejet på powerpoint. Känner mig lite stolt att jag har gjort skolarbete tre dagar i rad nu. Haha

Fixade Allmiras naglar idag. De var i desperat behov av det (förlåt Allmira). Men jag filade, polerade och målade dem med nagelstärkande nagellack. Tråkiga är att hon måste låta dem vara korta ungefär en månad så dem växer till sig och blir starka. Men sen blir dem asbra tror jag.

Nervös inför imorgon för jag ska prata inför halva klassen men samtidigt är alla i samma sits och då känns det bättre.

Nej fossingarna väntar så ska fixa dem. Ni får en bild på Spartacus (Andy som honom) och Crixus :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0