Evil Angel - Breaking Benjamin

Haha jag är konstig. Mamma och jag såg slutet på Bridget Jones Dagbok och jag måste erkänna att på något sätt tycker jag att Colin Firth är riktigt söt. I alla roller jag har sett honom i så är han typ präktig (det enda ordet jag kommer på) men sen visar det sig att han är riktigt rolig. Nu ser vi Ett Herrans Liv och det är mitt favorit avsnitt med Richard Armitage (riktigt snygg för att vara gammal). Lyckodag på tv!

Jag är och kommer alltid att vara en tönt så ni vänjer er.

När jag gick med barnen innan höll vi på att blåsa bort. Ni som inte riktigt hänger med så är barnen=hundarna. Sussi är riktigt aggressiv just nu när hon är skendräktig. Inte kul när hon vill döda Emil så fort han rör sig.

Måste ha en erkänningsmoment. Jag är riktigt irriterad på vissa killar i min klass. De är riktiga vinnarskallar. Alltså tråkiga, idiotiska vinnarskallar. Och om inte det vore nog med det är de riktigt dåliga förlorare. Börjar bli riktigt trött på det för det gäller allting.

Nej ska återgå till att se på min kära Richard hehe. Ni får bild på honom (inte säkert att ni håller med mig men screw you sånafall) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0