Everywhere - Yellowcard

Haft studiedag idag. Riktigt nice för jag behövde det. Skulle plugga med Nora och Elin men det slutade med att vi kollade på Spartacus Vengeance. Såg de tre senaste avsnitterna och två av dem hade jag redan sett men det var bra ändå. Vi såg lite på sista avsnittet i Blood and Sand och jag saknar verkligen Andy Whitfield. Men man har vant sig väldigt fort med Liam som Spartacus.

Har riktigt jobbig hicka just nu och den slutar aldrig. Irriterande men ändå roligt.

Innan idag åkte mamma och jag med Robin och Jonte till kloklippning. Jonte bits ju och Robin bara skriker så då åkte vi iväg med dem istället. När vi kom hem gick med allihop och vem får hur många kardborrar som helst på sig om inte Robin. Mellan frambenen och bringan fick han fullt. Typiskt att han får det för han är den som är håröm så det var bara och klippa bort. Men han överlever.

Ska lyssna på musik och förhoppningsvis bli av med hickan någon gång haha.

Ni får bild på Sussi när hon sov bredvid mig med min fot som kudde innan idag. Det är hennes andra barn som hon hittade men jag gömde den sen. Har vi tur tar hon inget annat som bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0