Diary of Jane - Breaking Benjamin

En av världens bästa låtar. Första jag hörde med Breaking Benjamin som är ett av mina favoritband.

Måste säga att det godaste som finns är att äta när man är hungrig. Pappa och jag åt vid halv fem så jag blev hungrig igen nu så käkade lite yoghurt med flingor.

Har skrivit ut min och Elinas redovisning tills imorgon på historian så ska plugga lite på den tänkte jag. Kunde inte göra det innan för jag såg Game of Thrones. Höll på och omg:a ihjäl mig. Om det har varit spännande innan är det inget om man jämför med nu! Såg bara ett och ett halvt avsnitt. Var tvungen och sluta när det var som mest spännande vilket var lite störigt.

Skulle måla naglarna innan men orkade inte stå ute för det är så kallt. Både jag och mamma är känsliga mot lukter. Jag tycker borttagningsmedlet luktar äckligt och starkt så brukar ta bort det ute men mamma däremot hatar nagellackslukten så då måste jag måla ute. Så jag målade bara baslack som är genomskinligt. Ska fixa dem imorgon.

Skall "plugga" lite nu. Nu får en bild på Sussi :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0