Bangarang - Skrillex feat. Sirah

Förlåt dålig uppdatering jag vet. Orkade helt enkelt inte igår.

Igår hade jag sådan fruktansvärd mensvärk så när jag kom hem med 14 bussen sov jag till fyra. Kunde inte äta något så det enda jag åt under hela dagen var fyra mackor. Gjorde mig i ordning och vid sextiden tog jag bussen in till stan med Allmira och Elina. Vi mötte Karro och gick hem till Ebba. Därefter drog vi ut och hade riktigt kul.

Idag har jag töntat mig och spelat Sims 2 hela dagen. Gick med barnen tillsammans med Elin och vi pratade naturligtvis om Game of Thrones och massa annat.

Min iPhone var väldigt konstig igår. Jag kunde varken smsa, ringa eller gå in på internet vilket var riktigt irriterande men sen på kvällen funkade den. Helmysko.

Nej ska faktiskt försöka sova nu för jag ska springa imorgon. Ska verkligen försöka åtminstone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0