Young - Hollywood Undead

Åhh jag blir så trött på det här. Jag har försökt att göra inlägg i nästan en vecka nu och det har inte funkat. Sådant gör mig så frustrerad.
 
Men i alla fall det har inte hänt så mycket i mitt liv. I torsdags innan jobbade vi från klockan sex till halv två. Då var jag död. På midsommarafton började vi klockan fem på morgonen i och med att alla vill ha jordgubbar då. Vi jobbade dock bara till nio. Kvällen spenderade jag med Elina, Ebba, Gabbe och Allmira. Vi hade rätt så roligt med tanke på att det var bajsväder. På midsommardagen var jag med Nora och Elin och vi såg på Game of Thrones. I söndags jobbade jag och sedan var jag med Nora och Elin och surprise, såg på Game of Thrones. Jag somnade dock men det gjorde nog inte så mycket. Idag tittade vi på det också och har bara sista avsnittet kvar. Men igår var jag med Elina och vi gjorde hallonpaj och sedan begav vi oss till Allmira för hon fyllde år. Vi var hos henne en stund och vi tre käkade upp hela pajen så när jag kom hem trodde jag på riktigt att jag skulle dö så mätt var jag. 
 
Idag har jag tittat på tv, sprungit, och som sagt sett Game of Thrones. Nu ska mamma och jag handla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0