Silhouttes - Avicii ft. Salem Al Fakir

Jag blev faktiskt lack idag. Åkte in till skolan för vi skulle ha en miniredovisning två och två om någon ost på franskan. Jag har jobbat med Karolin och pallrade mig till skolan för jag ville inte dissa henne eller Tryggve på historian. När vi har väntat en kvart på att läraren ska komma går vi och några timmar senare stod det på monitorn att hennes lektioner var inställda. Kunde inte skrivit det innan(?!). Det dryga var att vi hade ingen historia heller utan bara betygsamtal som tog mindre än en minut. Så jag fick vänta från klockan 8:00 till 14:00 på att få åka hem igen. Fett ovärt att åka in nör bussen går klockan sju.

Men jag och Elina gick på stan sen. Mamma hade köpt en klänning som var lite för stor för mig igår så fick byta den. Det var mysigt ändå. Vi la oss i solen och solade lite när vi väntade på bussen.

När jag kom hem spelade jag Sims och kollade på tv och målade naglarna samtidigt. Har precis fått hostmedicin av mamma och trodde jag skulle dö för det var så äckligt. Men ska nog försöka sova för jag är rätt trött. Ni får en bild som jag hittade och tyckte var riktigt söt :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0