Mellow - Nause

Länge sen jag skrev men har faktiskt både glömt och inte orkat. En uppdatering:

I fredags var jag väldigt osocial och var hemma och spelade sims.

I lördags jobbade jag och efter det åkte jag och Elina hem till Ebba. När vi var där kom Gabbe och Burken också dit och vi drog till en restaurang. Vi käkade och efter det drog vi till en fest. Vi gjorde den kul för den sög när vi kom dit.

I söndags när vi vaknade åkte jag med mamma och pappa och kollade på när studenterna åkte runt stan. Det var kul och när jag kom hem gjorde jag ingenting.

Kortfattat vad min helg gick ut på. Just nu har jag äntligen börjat se på Game of Thrones. Sista avsnittet kom ut idag så nu kan jag äntligen sträck se säsong två.

Kanske skriver senare ikväll. Ni får en bild på Ebba och mig och en jag hittade innan idag :)
.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-06-04 @ 16:08:36
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0