Internet Friends - Knife Party

Idag hade jag mitt sista prov för detta skolåret. Kändes bra för det var väldigt enkelt (det var ändå ett idrottsprov). Upptäckte idag att det spelar ingen roll hur länge man har känt en person, man kan ändå bli förvånad över hen. Idag dock väldigt negativ och jag trodde jag skulle snappa på hen.

Vi slutade tidigt så jag och Elina gick till bussen vid två. När jag kom hem käkade jag, snackade med mamma, såg på tv och spelade Sims samtidigt, käkade igen, spelade, gick med hundarna, sprang och nu har jag duschat och har nya lakan. Det är nog på riktigt en av de bästa känslorna i världen! (Nu fick jag töntvarning.)

Nej ska ta och lyssna på musik och förhoppningsvis sova. Ska gå upp tidigare imorgon har jag bestämt. Ni får bild på något som jag tycker är så sant :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0