Incomparable - Dead by April

Kära läsare jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett par dagar. Oj vad formell jag lät haha. Ni får en uppdatering vare sig ni vill det eller inte.

I lördags spenderade jag som sagt dagen först på jobbet till fyra och vid sextiden åkte jag hem till Elina. Där hade hon hade lagat asmycket mat (mums!), Allmira stekte bacon och jag ehh, tittade på. Jag kan inte laga mat. När vi hade ätit kände vi allihop att vi skulle dö för vi blev så mätta. Jag ville nästan spy men det gick över. Efter det gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. Även om kvällen inte blev som planerat måste jag säga att jag uppskattade den och hade kul. Enda felet var att Ebba saknades. När vi kom hem somnade vi direkt.

På morgonen vaknade vi och fick ett tråkigt besked. En random snubbe och hans fru knackade på och berättade att de hade kört på Elinas katt. Vi försökte hitta Gizmo men lyckades inte. De hittade honom igår och fick tyvärr ta bort honom idag. Är lite ledsen för jag gillade faktiskt den katten. Men i alla fall vi började se film och käkade Elinas berömda kyckling som var übermumsigt. Jag blev hämtad och hjälpte mamma resten av dagen och sprang på kvällen.

När jag vaknade igår märkte jag att det är inte smart att spendera lördagsnatten ute i fyra timmar och sen springa i tshirt på söndagen för min hals gjorde dödsont. Men jag pallrade mig till skolan på grund ut av min redovisning på engelskan. Hade faktiskt feber sen på kvällen.

Idag skulle vi ha utedag men jag kände att min hals gjorde fortfarande ont så mamma sjukskrev mig. Det var ändå bra för jag hörde att det var skittråkig och att de fick besöka kyrkor så min fobi hade ändå bara försvårat allting. Spenderade dagen med att se första Spartacus och sista Game of Thrones istället.

På kvällen gick jag och pappa in till grannen dotter som fyller 21 år. Vi käkade grillat och satt utomhus så jag hoppas inte min hals dör imorgon.

Nu har ni fått veta och jag vet att det blev ett långt inlägg men det tycker jag att ni ska vara vana vid nu. Ni får bilder på hundarna. En på Sussi när hon tiggde idag och en från igår när dem sitter och tittar på mig :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0