Hero - Skillet

Förlåt men jag glömde faktiskt att blogga igår. Men dagen spenderades i skolan och det var rätt onödigt för vi gjorde absolut ingenting. Jag och Elina började dock med våra redovisningar vi ska ha på måndag. Efter det gick vi ner och såg på studenten i ungefär en timme. Man blir så avundsjuk och taggad. Vill också ta studenten men ändå inte haha.

När jag kom hem solade jag och somnade. Efter det käkade jag, såg på tv, gick med hundarna och efter det kom Nora och Elin hem till mig. Vi chillade och såg Zerophilia. Riktigt störd men rolig film.

Idag ska jag jobba och senare på kvällen ska jag vara med Elina och Allmira. Först ska vi käka som faaan och senare får vi se vad vi hittar på.

Ni får bild på Elinas kattungar som jag ska få se idag :)
.


Kommentarer
Postat av: Ebba

NAW<3

2012-06-10 @ 14:54:40
URL: http://Ebbinski.wordpress.com
Postat av: emmy

Ny blogg:D hihi

2012-06-10 @ 22:20:17
URL: http:// kortmedlockar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0