Breath - Breaking Benjamin

Fredagen var rolig och lite dramatisk men det var ändå värt det. Igår när jag vaknade kände jag mig lite borta så jag såg på Forrest Gump och slappade. Resten av dagen gjorde jag inte så mycket men gick med hundarna med Nora och Elin. Efter det gick vi hem till mig och kollade på Troja och dreglade lite (mycket) över Brad Pitt. Vi såg ett avsnitt av Game of Thrones också. När de gick hem somnade jag direkt.

När jag vaknade låg jag och drog mig till tolv och då gick jag upp, käkade frukost och började med att bada hundarna. Har hunnit med Emil och Sussi än så länge. Det tar sån tid för man måste föna dem annars får dem eksem.

Ni får bild på nybadad och fönad Sussi :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0