Awake and Alive - Skillet

Idag har jag spenderat dagen men min kära mor. Vi åkte och handlade i en sån där affär som har allt man inte egentligen behöver men vill ha. Efter det köpte vi skor till mig som jag ska ha på mammas och pappas bröllop. Jaa, jag är fortfarande en bastard hehe. När vi kom hem pysslade jag med mina naglar och hjälpte mamma med trädgården.

Nu ligger jag i sängen och tittar/lyssnar på när det åskar, blixtrar och regnar. Jag måste egentligen sova för jag ska upp 4:50 för jag ska plocka jordgubbar. Jag kommer och dö! Nej men ska överleva. Ska plocka som faaan för jag vill ha pengar. Är pank igen (som vanligt).

Nej ska sluta babbla så ni en bild som jag hittade nyss på facebook :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0