Antidote - Swedish House Mafia & Knife Party

Jag kom just på att tänka på er som läser min och Elinas blogg. Vi skriver nästan samma saker om vad som har hänt och så under dagen haha.

Men i alla fall idag har vi bara haft betygsnack. Under hålan stack jag och Elina till gymmet där vi mötte upp Gabbe, Burken och Hanna. Jag gymmade inte utan var creepy och tittade på men jag är fortfarande förkyld så jag ville inte. Efter det åt jag och Elina på deras skola och var lite rädda att bli utslängda men det blev vi inte. Efter det tog vi bussen tillbaka till skolan där vi hade mer betygsnack. Vi såg Lilja 4-Ever och den är på ryska och jag hade inga glasögon och såg därför inte texten vilket innebar att jag tittade inte. Men jag har redan sett den förut.

Efter filmen gick jag, Elina och Ebba till stan och kollade runt lite. Det var kul men jag är pank. Efter det tog jag och Elina bussen hem och när jag kom hem vilade jag, käkade, såg på tv, gick med barnen, duschade. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och känner mig väldigt sjuk. Men det gör jag alltid på morgonen och på kvällen.

Ni får bild på lille Emil när han sover :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0