Los Angeles - Sugarcult

Äntligen funkar det att göra inlägg från mobilen! Som ni vet skriver jag aldrig från datorn utan det var första gången sist. Det lite pinsamma är att det har inte hänt något i mitt liv. Hehe lite tråkig men jag har typ jobbat mest och har fått lönen från det ena jobbet. Tyvärr har det inte varit många kunder där så min chef ska ringa när jag behövs. Det braiga med det är att jag har ledigt nästa helg för jag, Elina, Ebba och Allmira ska till Fårö. Jag ska ringa imorgon och höra med mammas kompis om vi får hyra hennes hus där. Värt att göra så man har riktig dusch och sånt. Nej jag ska faktiskt sova för jag är så trött. Jag har jobbat med jordgubbarna idag. Ni får en bild på Robin när han gick runt och flämtade idag :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0