Within My Heart - Dead by April

Har bestämt att mina rubriker ska heta som den låten jag har på hjärnan just då om ni undrar varför jag skriver knäppt så :)

Wow, jag håller på och bli sjuk. Rätt skönt om jag ska vara ärlig. Ibland känner jag att jag vill vara hemma och vila upp mig. Det dunkar i huvudet precis som om jag har haft det upp och ner.
Jaa, hur har dagen varit då? Om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg så mycket. Det var en av de få gångerna jag har haft roligt på idrotten i alla fall vilket var kul.
Fick däremot ett tyst utbrott när jag kom hem. Mamma och pappa gör iordning köket så just nu har de rivit det. Det innebär att vi äter väldigt lättlagad mat. Då hade mamma gjort nåt med något konstigt kött och det såg så äckligt ut och då jag inte hade ätit på nästan åtta timmar så jag blev på jättedåligt humör. Men sen blev jag glad igen som tur var.
Sedan diskuterade jag och Elin om Spartacus när vi gick med hundarna. Kan knappt vänta tills på lördag när det kommer ut.
Har lite smått panik. Har en redovisning som ska vara mellan 5-10 minuter långt på torsdag och jag har nästan ingen fakta. Vi ska dessutom hitta den på engelska. Det är ett samarbete mellan sam och engelska. Som tur är ska jag redovisa på svenska och inte på engelska som halva klassen måste göra. Mohahahaha.
Men nu måste jag vila innan min huvudvärk dödar mig.
En bild på Sussi bjuder jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0