What Can I Say - Dead by April

Älskade denna låten innan :)

Idag fick jag sova en timme extra på morgonen. Härligt. Jag fick åka med pappa till skolan och åkte med Nora och Elin hem. Slutade 12.10 så var riktigt skönt att komma hem då.

Fick veta vad jag fick på min rasismen-uppsats. Fick C på svenskan. Blev faktiskt lite besviken. Hade verkligen hoppats på ett B eller till och med ett A. Men jag vet inte. Ett C är ju egentligen inte dåligt. Så ska inte klaga.

Ligger i sängen och kan inte förstå hur en hund på 9,5 kg kan ta upp halva min säng. Emil brer ut sig så himla mycket.
Såg vilka som gick vidare på The Voice och blev riktigt glad när min favorit gick vidare. Vet inte vad han heter men han är med i Petters lag. Sjunger precis som Austin Winkler (sångare i Hinder). Grym!
Jag har kommit på att jag blir irriterad på dem som har en blogg och inte skriver varje dag. Man måste åtminstone skriva ungefär fem gånger i veckan minst tycker jag faktiskt.

Sportlov nu! Välbehövligt. Behöver vila. Jaa, jag vet att jag har varit hemma två dagar denna veckan och två förra men när man är sjuk är man egentligen inte ledig för man mår dåligt. Just sayin'.

Tänkte på vad prinsessan ska heta. Även om jag inte är så jätteförtjust i namnen tycker jag ändå om att Victoria har ändå gjort som hon har velat (och Daniel såklart). Hon ville gifta sig med honom. Hon gjorde det. Hon ville döpa sitt barn till något otraditionellt och gjorde även det. Själv gillar jag ju traditioner och är sådan att har något varit på något sätt så ska det vara så. Därför ogillar jag till exempel när mamma möblerar om även om det blir fint.

Redovisade något väldigt litet idag på religionen och jag har kommit på något knäppt. Jag redovisar bättre när jag inte har övat. Det är faktiskt bra i och med att jag är lat.

Nej nu ska jag nog sova. Har sovit konstigt ett tag nu. Vaknar några gånger och är typ rädd att jag har försovit mig. Helknäppt.

Haha ni får en random bild på Jimmie Strimmell (vet inte om det stavas så för det står olika överallt). Han är med i Dead by April för er som inte vet. Jag tycker den är cool iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0