Walk off the Earth - Somebody That I Used To Know

Är sjukt trött nu. Gick upp 5.30 så var ute med hundarna 6.00 känner mig väldigt duktig. Har varit en bra dag när Nora och Elin fyller år.
Har skrivit på min redovisning hela kvällen och blev äntligen klar så jag hoppas den är minst fem minuter lång annars får jag väl babbla om något annat. Det löser sig.
Ska lyssna på musik och försöka vila. Försökerju dricka ett glas mjölk varje dag men usch va äckligt det är. Därför kan jag bara dricka det direkt när jag ska sova för det blir godare då. Konstigt men nevermind.
Förhoppningsvis ska jag färga håret imorgon. Ska fjäska för mamma så kanske hon gör det.
Hade tråkigt innan så Emil fick bli en liten transvestit men han tycker det är kul så han lider inte. Med tanke på att han fick lite grädde blev han jätteglad. Fick en perfekt bild som jag bjuder på :)
Måste bara tipsa om en video som Elina la upp på sin blogg helt grymt bra! Walk off the Earth - Somebody That I Used To Know kolla upp den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0